søndag 15. april 2012

Påsken 2012

Påsken suste avgårde i år. Vi koste oss med barna, påskegodt, nydelig påskevær, og den tradisjonelle påskelunsjen. Jeg startet med den da jeg flyttet for meg selv, og har hatt den hvert år siden.


1. påskedag hadde vi familien på besøk, og vi koste oss med rundstykker, egg og annet deilig pålegg, samt skravling, smil og latter.


Jeg er utrolig heldig som har en så fin og flott familie rundt meg, og det er godt å vite at barna vokser opp og har ett så fint forhold til dem også ♥


Jeg kommer tilbake med ett lite påskeinnlegg til, for jeg fikk nemlig ett ekstra påskeegg med en ordentlig overraskelse oppi..


Nå skal jeg nyte søndagskvelden med min kjære, barna er i seng, så vi har funnet frem godis, brus og slengt beina på bordet. Herlig!

Ha en fin kveld, og en fin ny uke ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar