søndag 22. april 2012

Babyshower ♥

Tiden går så alt for fort noen ganger. Siden sist har jeg rukket å være på loppemarked, storebror har hatt omgangssyken, min kjære har hatt bursdag og vi hadde ett vennepar på middag, og igår ble jeg overrasket med babyshower.


Lillesøsteren min hadde ordnet det da jeg gikk med Arian i magen også, og det er jo bare såå koselig. Jeg var i byen med ei venninne på lørdag formiddag, og da de fikk lurt meg hjem på kvelden ventet kaker, ballonger, presanger, venner og familie på meg hjemme. Midt oppi alt sammen glemmer man helt å ta bilder, men det gikk selvfølgelig i rosa, rosa og litt mer rosa. Rosa ballonger, rosa muffinser, rosa kopper, rosa servietter og rosa prinsesseduk ♥


Vi pratet og lo, og det var flere som hadde tatt turen ganske langt for å komme hit. Lillesnuppa i magen fikk masse masse fint, nå kan vi glede oss ennå mer til hun kommer, hvis det er mulig.


Vi er utrolig heldige som har så snille, herlige og gode mennesker rundt oss. Det er godt å vite som mamma, at barna bestandig har noen der hvis det skulle være noe. Takk alle sammen, vi setter ufattelig stor pris på dere ♥

Nå er det straks natta her i huset, lillegutt har bestemt seg for at 05.00 er en fin tid å våkne på om dagen. Mamma og pappa er ikke helt enige....

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar