mandag 12. mars 2012

Herlig vår :-)

Såå mye mer energi en får når sola stråler, gårdsplassen tørker, det drypper fra takrennene og fuglene kvitrer. Her hos oss har det vært strålende vær de siste dagene, og vi har kost oss i helgen med venninnelunsj, fotballcup for storebror, skirenn for storesøster og middag med mamma og svigermor.


Vi har fått tillatelse av de som eier den ubebygde nabotomten til å felle noen store trær som står der og skygger for en stor del av hagen, så det begynte min kjære med her om dagen. Da måtte jeg overraske med nybakt eplekake og rykende varm kaffe. Jeg tror ikke han syns det var så aller verst, flinke kjæresten min ♥


Lillegutt sover, de to store kommer til oss imorgen etter en uke borte, min kjære på jobb, jeg nyter kvelden. Blir ikke seint idag, var en liten gutt som ikke sov mye natt til idag. Men sånn er det, og jeg tar meg selv i å kose meg når jeg er oppe om natta også. Tiden flyr så fort, plutselig er de store, så jeg nyter tiden alt jeg kan nå.


Kos deg denne mandagskvelden - ny uke, nye muligheter ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar