torsdag 1. desember 2011

Vips..

..så hadde det gått over en måned siden sist jeg har skrevet på bloggen.


Måneden har vært fyllt med mye rart.
Glede over flytting til nytt hus, men samtidig frustrasjon over at gamleleiligheten ikke ble solgt.
Mye slit, men minst like mye latter med hjelp fra gode venner og familie til flytting av møbler og et utall banankasser fyllt til randen.
En tung og vond dag da min verdens beste pappa ble begravet.
Store smil og jubel da leiligheten endelig ble solgt, og det til og med ble en budrunde ut av det!
Vannkopper både på lille-storebror og minstemann.
Bursdager med selskap for meg og min kjære svigermor.

Litt tunge dager, mest herlige dager med venner og familie. Tiden har ihvertfall flydd, men nå er desember her, og vi skal kose oss med nisser og fuglemat og pepperkaker og julegaver etterhvert. Jeg er ei skikkelig julejente, så desember er uten tvil en av mine favorittmåneder.

(Flotte blomster fra svigermor i forbindelse med pappas begravelse)

Her sover lillegutt i vogna ute, og min kjære i senga inne. Jeg er oppe og nyter stillheten og hekler litt. Idag er en dag helt uten planer, ganske deilig igrunn, så vi får se hva den bringer.

Ha en herlig fredag, og en goood helg  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar