mandag 26. desember 2011

Julaften ♥

Så har den store dagen vi har forberedt oss på og gledet oss så veldig mye til vært her, og den var helt herlig. De to store skulle dessverre feire med mammaen sin i år, så de savnet vi veldig, men bortsett fra det var hele dagen super. På formiddagen var jeg rundt og ordnet noen siste småting, pyntet bordet og så julefilmer på tv, mens min kjære stod for maten, som ble alldeles nydelig.

På besøk hos farfar ♥

På ettermiddagen fikk vi besøk av min mamma og søster, samt min kjæres mamma og hennes utkårede. Vi spiste masse god mat og dessert, skravlet og skravlet, åpnet pakker og skravlet enda litt til. Lillegutt har ikke vært helt i slaget de siste dagene, så han var tidlig i seng, men rakk å få med seg noen pakker han også.

Arian sin aller første jul ♥ Og hans siste jul som eneste lille, for neste jul er han nemlig storebror. Ja, for i sommer kommer en liten en til. Ikke på noen måte planlagt, men veldig, veldig velkomment ♥

Nå er jeg i uke 17, med liten kul på magen

Igår kom de to store tilbake til oss, og vi hadde besøk av svigerinne og nieser. Idag er en dag helt uten planer, herlig :-) Alle andre i huset, inkludert lillegutt ute i vogna, sover og jeg nyter en bloggerunde og litt alene-tid om morgenen. Det er nok ikke lenge til huset er fullt av liv, og det blir godt det også.




Ha en heeerlig 2.juledag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar