fredag 3. august 2012

Oppussingen er igang!


Ja, for min flinke, flinke samboer ♥ har brukt mange timer de siste dagene, og malt og malt og malt og malt. I utgangspunktet var det badet vi hadde tenkt til å begynne med, men fant fort ut av behovet for oppussing av barnerommene var større. Barnerommene nede har alle sammen dør inn fra en stor "gang", og det er den, og trappa opp, han har malt nå. Taket er malt helt hvitt, mens veggene og trappa er i fargen "bomull".


Det mangler fortsatt litt her og der, men han er godt i gang, og jeg er så stolt av den flinke kjæresten min. Vi skal ha nye dørhåndtak på alle dørene nede også, og valget har falt på disse fra Jula.
(Bilde lånt fra jula.no)

Det er deilig å endelig ha kommet igang, for jeg har sååå mange ønsker og tanker om hvordan ting kan bli her. Det kribler i fingrene, spesielt etter å begynne på barnerommene, det gleder jeg meg masse til!

 Min herlige, flinke samboer ♥

Nå har jeg koselig besøk av ei niese, så vi koser oss med iste og saltstenger.

Ha en deilig fredagskveld, nå er det helg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar