lørdag 25. februar 2012

Uvanlig stille lørdagsmorgen...

... for jeg har nemlig barnefri. Fadderen til godgutten vår fyllte 30 år igår, og vi var bedt dit på skalldyraften. God mat, gode venner, kortspill og skravling, en herlig fredagskveld ♥ Lillegutt er hos tante, onkel og kusiner og har sovet der i natt, og min kjære dro på jobb til morgenen idag, så her har det vært uvanlig stille idag. Det er veldig godt med litt tid alene, sove lenge, dusje lenge, spise frokost lenge og bare tenke på seg selv. Det er vel ikke før en får barn at en setter ordentlig pris på sånn tid.

(Gammelt strykejern fra antikvitetsbutikken til en venninne av mamma, syskrin arvet fra min kjæres familie)

Men det skal bli godt å hente han også. Jeg vet at han koser seg og har det bra, men mamma savner han litt allikevel ♥ Nå skal jeg rydde og ordne litt her hjemme, før lillegutt skal plukkes opp og vi skal på grilling hos de vi var hos igår. Årets første grilling, gjett om jeg gleder meg!

Ha en goood helg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar