mandag 13. februar 2012

Morsdag ♥

Igår var det morsdag, min aller første som mamma ♥ For drøye 9 måneder siden, 05.05.11, kom en perfekt liten gutt til verden, 3960 gram tung og 52 cm lang. Nå har den lille klumpen som bare lå der blitt til en herlig tass med personlighet til tusen. 9 kg og 3/4 meter lang, to tenner på plass, og ingen som helst behov for å sitte stille. Jeg føler meg som verdens heldigste som får lov til å være mamma, det finnes ikke noe bedre. I tillegg er jeg kjempepriviligert og har to bonusbarn også, som jeg er så ufattelig glad i. Og ikke nok med det, til sommeren kommer jo ennå en til ♥ Vi gleder oss masse, og nå som jeg vet hvordan det er å være mamma så kan jeg nesten ikke vente.


Vi feiret dagen med mamma, søster og svigers på middag, veldig veldig koselig. Huset er fyllt opp med blomster etter at jeg fikk 90 tulipaner av min kjære (15 tulipaner, 40 kr på IKEA), og en nydelig orkide av mamma. Mamma og svigermor fikk mamma-kopper av oss, og var veldig fornøyde. Etter deilig kylling fyllt med ost og surret med bacon, ris og salat koste vi oss med kaffe, muffins og kransekake. Bilder ble selvfølgelig glemt oppi alt sammen, men tulipanene er nydelige ennå, og fine motiver.


Idag er min kjære på jobb, jeg koser meg med to små hjemme.
Ha en herlig mandag, og en flott uke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar