onsdag 28. desember 2011

Morgenstund

Gårsdagens kveldsmat, nybakte horn med ost og skinke. Og jammen ble det ikke noen igjen til frokost idag også!

Min kjære sover, lillegutt krabber fornøyd rundt på gulvet, og jeg koser meg med frokost og min gode venn datamaskinen ;) Om noen minutter ringer vekkerklokken inne på soverommet, og om en time skal Arian sine fine kusiner plukkes opp, idag står nemlig IKEA på tapetet. Vi skal blant annet ha en ny kommode til gangen, også finner jeg sikkert både det ene og det andre jeg gjerne vil ha med hjem.


Ikveld skal vi på romjulsfest her hvor vi bor, og det gleder vi oss masse til. Kusiner som barnevakt, bare jeg og min kjære sammen med masse hyggelige mennesker og gode venner ♥ Sånn tid er viktig det også, og settes nok enda mer pris på etter at jeg fikk barn.

Nyt torsdagen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar